Regulamin płatności online Poznań
REGULAMIN PŁATNOŚCI DLA REZERWACJI BEZZWROTNEJ
Regulamin płatności online Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. NIP: 783-186-97-96 REGON: 523854160 zwaną w dalszej części regulaminu Capital Apartments Poznań Sp. z o.o.
Opłaty za rezerwacje bezzwrotną można dokonać:
1. za pomocą strony przelewy24.pl
2. za pomocą Systemu PayPal
3. Po dokonaniu rezerwacji bezzwrotnej Gość zostaje przekierowany do systemu przelewy24. Jeżeli nie dokona płatności w ciągu 10 minut rezerwacja zostaje anulowana.
4. Rezerwacja bezzwrotna to rezerwacja, której anulowanie jest niemożliwe.
5. W wyjątkowych sytuacjach takich jak awaria w budynku, w którym znajduje się Apartament lub w samym Apartamencie, Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zamiany Apartamentu na taki sam lub na Apartament o wyższym standardzie za tę samą lub niższą cenę, znajdujący się w tej samej lub innej lokalizacji, a w przypadku braku wolnych Apartamentów do anulowania rezerwacji.
6. W przypadku wystąpienia siły wyższej Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. uprawniony jest do odstąpienia od umowy najmu. Uprawnienie to obejmuje sytuacje, w których Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. bez swojej winy, nie będzie w stanie zapewnić bezpieczeństwa Gościom lub ich majątkowi.
REGULAMIN PŁATNOŚCI Opłaty za rezerwacje można dokonać:
1. gotówką w biurze Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. w dniu przyjazdu przy odbiorze kluczy;
2. przelewem na rachunek bankowy Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. najpóźniej na 72 godziny przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu pobytu. Płatność musi zostać zaksięgowana na rachunku bankowym Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. do momentu rozpoczęcia pobytu.
3. za pomocą strony przelewy24.pl
4. za pomocą Systemu PayPal
5. kartą w biurze Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. lub zdalnie przez system MOTO (Mail Order Telephone Order).
6. Po dokonaniu rezerwacji bezzwrotnej Gość zostaje przekierowany do systemu przelewy24. Jeżeli nie dokona płatności w ciągu 10 minut rezerwacja zostaje anulowana.
7. W przypadku pobytów długoterminowych, rezerwacji dokonanej z wyprzedzeniem co najmniej 10-dniowym lub zarezerwowania więcej niż jednego Apartamentu, Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. pobiera zaliczkę w wysokości 50% wartości rezerwacji.
8. Na życzenie Gości Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. wystawia faktury VAT. Gość jest zobowiązany poinformować pracownika biura o konieczności wystawienia faktury przy dokonywaniu rezerwacji, lub płatności. W pozostałych przypadkach potwierdzenie zapłaty będzie stanowił paragon fiskalny
9. W wyjątkowych sytuacjach takich jak awaria w budynku, w którym znajduje się Apartament lub w samym Apartamencie, Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zamiany Apartamentu na taki sam lub na Apartament o wyższym standardzie za tę samą lub niższą cenę, znajdujący się w tej samej lub innej lokalizacji, a w przypadku braku wolnych Apartamentów do anulowania rezerwacji.
10. W przypadku wystąpienia siły wyższej Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. uprawniony jest do odstąpienia od umowy najmu. Uprawnienie to obejmuje sytuacje, w których Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. bez swojej winy, nie będzie w stanie zapewnić bezpieczeństwa Gościom lub ich majątkowi.
11. W przypadku odstąpienia od umowy najmu złożonej drogą mailową na adres poznan@capitalapart.pl w sytuacjach, o których mowa w ust. 2 powyżej, dotychczas wpłacona przez Gościa kwota pieniężna zostanie niezwłocznie zwrócona, przy czym Capital Apartments Poznań Sp. z o.o. będzie uprawniony do potrącenia kwoty należnej za dotychczas wykorzystany pobyt w Apartamencie.
12. Wszelkie reklamacje dotyczące płatności online można kierować na dres korespondencyjny Capital Apartments Poznań Sp. z o.o., 61-896 Poznań, ul. Towarowa 37 lok 202 lub za pośrednictwem adresu mailowego poznan@capitalapart.pl. Złożone reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych licząc od momentu wpłynięcia reklamacji.